søndag den 16. februar 2020

Rick Cosnett fra The Flash springer ud som bøsse


Den pæne 36-årige skuespiller har også medvirket i en anden meget populær tv-serie, The Vampire Diaries. Nu står han ved at han er bøsse.

TV-SERIENYHED af Michael Andersen

Før han blev skuespiller i USA, voksede Rick Cosnett op i Zimbabwe og boede i Australien. Han er fætter til den berømte skuespiller Hugh Grant og startede sin skuespillerkarriere på teatre. I 2013 og 2014 medvirkede han i 5. sæson af den populære ungdomsserie The Vampire Diaries i rollen som Dr. Wes Maxfield. Det førte i 2014 til rollen som detektiv Eddie Thorne i den populære superhelteserie The Flash.

For et par dage siden delte han en kort video på Instagram hvor han smilende sagde: ”Hej alle sammen. Dramatisk pause. Jeg er bøsse. Og det vil jeg bare have at alle ved fordi jeg har lovet mig selv at leve min sandhed hver dag. Og nogle gange er det en virkelig svær ting at gøre når man har alle disse underbevidste ting man ikke engang er opmærksom på fra barndommen og samfundet og bare livet. Jeg er sikker på de fleste af jer godt vidste det allerede.”

Sjovt nok spillede Rick Cosnett en heteroseksuel i The Flash hvor kollegaen, hovedrolle-indehaveren Grant Gustin, havde spillet bøsse i tv-serien Glee før han fik rollen som Flash. Den 29-årige skuespiller Keiynan Lonsdale der spiller Wally West (Kid Flash) i Flash sprang for øvrigt ud som biseksuel i 2018.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar