lørdag den 1. juni 2024

Ricky Martin som bøsse i 1969 i ny tv-serie

Ricky Martin som Robert i Palm Royale

Palm Royale har skuespillerinden Kristen Wiig i hovedrollen som en kvinde der forsøger at klare sig blandt overklassen i Palm Beach.

TV-SERIENYHED af Michael Andersen

Palm Royale forgår blandt den mest eksklusive, fashionable overklasse i Florida-byen Palm Beach i USA i 1969. Man følger Maxine Simmons spillet af Kristen Wiig der er fast besluttet på at nedbryde sociale barrierer i den elitære verden. Hun får selskab af tjeneren Robert spillet af Ricky Martin, og i traileren ser man hende overraske ham sammen med en anden mand.

Den 52-årige homoseksuelle sanger Ricky Martin fortalte til Pride: ”Jeg har arbejdet så hårdt siden jeg var 12 år gammel. Min mission er at fortælle historier gennem musik og skuespil. Med Palm Royale har jeg været i stand til at dykke ned i den frygt og usikkerhed en mand i skabet i 1960’erne har. Jeg er så heldig at være en del af dette vidunderlige projekt.”

Serien stiller spørgsmålet om det er muligt at forblive tro mod sig selv mens man stræber efter en verden af rigdom og privilegier. Øvrige medvirkende i Palm Royale tæller Laura Dern, Leslie Bibb og Josh Lucas. Første sæson af serien er på 10 afsnit der alle er tilgængelige nu på Apple TV+ lige her: Palm Royale på Apple TV+

Varm op med traileren på YouTube lige her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar