fredag den 10. januar 2020

Ulykkelig kvinderomance i musikvideo fra Ava Caceres


Den 19-årige popsangerinde Ava Caceres flirter med skuespillerinden Bella Thorne i sin video til debutsangen Be Somebody’s.

MUSIKNYHED af Michael Andersen

Ava Caceres fortæller til Billboard at sangerinder som Barbra Streisand og Bette Midler var blandt inspirationskilderne til hendes sang Be Somebody’s. ”Denne sang var født ud af en tidsperiode som var følelsesmæssig svær og ud af ånden af at blive en helingsproces. Jeg tænkte på den styrke som disse kunstnere jeg så op til besad og jeg vidste at jeg måtte bære den samme mentale indstilling.”

I sangteksten prøver Caceres at bevare et positivt syn på hendes kærlighedsobjekt selvom hun ikke kunne nå ind til hende og fik sit hjerte knust. ”But if someone had to hurt me, I’m glad that it was you. Wish you well ’cause you deserve it,” synger hun storsindet,

I musikvideoen udspiller den ulykkelige forelskelse sig mellem to skuespillerinder på et teater hvor Ava Caceres som den lesbiske længes forgæves efter den anden, der spilles af Bella Thorne fra Disney tv-serien Shake It Up!

”Jeg håber Be Somebody er et vindue ind i sjælen for enhver der har brug for personlig accept og selvstændighed,” fortæller Caceres til Billboard. ”Mit største håb er at enhver – især dem der lider af et knust hjerte – kan leve sig ind i dette budskab om refleksion og marchere fremad vidende at man kan sejre uanset sin fortid.”

Be Somebody er en fin popsang og en lovende debut fra Ava Caceres. Du kan selv checke den stemningsfulde video ud på YouTube lige her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar