søndag den 12. januar 2020

DJ Qualls fra Supernatural springer ud som bøsse


Efter at have medvirket i diverse tv-serier og film igennem mere end 20 år står den let genkendelige skuespiller nu frem som værende bøsse.

TV-SERIENYHED af Michael Andersen

Den 41-årige skuespiller gjorde sig først bemærket for sin medvirken i den klassiske ungdomsfilm Road Trip fra 2000 der siden har været vist mange gange på tv. I 2003 medvirkede han i science fiction-filmen The Core og med sin lidt særprægede, tynde fremtoning var han let at genkende da han efterfølgende tonede frem på tv-skærmene som gæstestjerne i adskillige tv-serier, deriblandt Lost, The Big Bang Theory og diverse krimiserier.

Siden 2011 er DJ Qualls jævnligt dukket op i den meget populære tv-serie Supernatural fra sæson 7 som jægeren Garth der prøver at løfte arven fra Bobby Singer med at være reserve-mand for Winchester-brødrene i opklaringsarbejdet af overnaturlige sager. Serien har mange homofans, hvilket der er blevet joket med på en god måde i diverse afsnit, og DJ Qualls får da også givet en krammer til Winchester-brødrene under en af sine gæsteoptrædender.

DJ Qualls, der nu har anlagt sig et fuldskæg, skrev på Twitter den 11. januar 2020: ”Jeg er lige sprunget ud på scenen ved et Jim Jefferies show i San Diego. Yep, jeg er bøsse. Har været bøsse hele tiden. Træt af at bekymre mig over hvad folk ville tænke om mig. Træt af at bekymre mig om hvordan det ville påvirke min karriere.”

Eskapisme byder nyheden velkommen og håber der kun er gode ting i DJ Qualls’ fremtid hvad angår både seksualitet og karriere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar